[Solidarnosc] Wyniki pierwszej rundy negocjacji płacowych

NSZZ Solidarność PRz solidarnosc w lists.prz.edu.pl
Czw, 11 Kwi 2019, 12:37:02 CEST

Witam!
Dziękuje za przesłaną informację.
Ponieważ dzisiaj otrzymałem pismo z naliczonymi kwotami dot. praw
autorskich mam zapytania: jak te wyliczania traktować, czy urzędy
skarbowe będą honorować ten przesłany dokument, czy nie powinniśmy
otrzymać korektę PIT-u  od Pracodawcy. itd.
Pozdrawiam
Janusz Pusz