[Solidarnosc] Agata Surówka - legitymacja - pytanie

NSZZ Solidarność PRz solidarnosc w lists.prz.edu.pl
Pią, 22 Mar 2019, 09:24:36 CET

Dzień dobry,
w nawiązaniu do wiadomości od koleżanki Agaty ja również niniejszym
zgłaszam zapotrzebowanie na legitymację członkowską. Jestem członkiem
Związku od 1995 r. Nie przypominam sobie, aby była ogłaszana wcześniej
akcja składania wniosków o wydanie legitymacji, ale mogłem coś
przeoczyć, bombardują nas codziennie dziesiątkami bezużytecznych maili.
Proszę o instrukcje postępowania, z góry dziękuję.
Pozdrawiam
Krzysztof Michalski
Wydział Zarządzania PRz