[Solidarnosc] Komisja Antymobbingowa

NSZZ Solidarność PRz solidarnosc w lists.prz.edu.pl
Pią, 19 Mar 2021, 13:47:45 CET

Panie Przewodniczący,
popieram kandydaturę Pana dr. Krzysztof Michalskiego na członka Komisji
Antymobbingowej.
Krzysztof Tereszkiewicz
członek Komisji Zakładowej

-----Oryginalna wiadomość-----
From: NSZZ Solidarność PRz
Sent: Friday, March 19, 2021 1:36 PM
To: solidar w prz.edu.pl ; solidarnosc w lists.prz.edu.pl
Subject: Re: [Solidarnosc] Komisja Antymobbingowa

Panie Przewodniczący,

jeśli nie będzie zgłoszeń od pracowników wyższych rangą, zgłaszam
niniejszym moją własną kandydaturę do pracy w Komisji Antymobbingowej.
Mam bogaty dorobek naukowy i dydaktyczny z zakresu etyki, od ukończenia
studiów jestem związany z PRz już 25 lat, nie pracuję i nigdy nie
pracowałem poza naszą uczelnią i nie pełnię ani funkcji kierowniczych,
ani żadnych innych funkcji w gremiach uczelnianych. Jestem osobą w pełni
niezależną, nie posiadającą żadnych lojalności ani konfliktów interesów.
Cieszę się opinią osoby z zasadami, a studenci w ankietach wysoko
oceniają mnie od wielu lat jako sprawiedliwego wykładowcę. Posiadam w
dorobku naukowym kilka prac explicite traktujących o zagadnieniach
dyskryminacji i mobbingu w miejscu pracy, więc nikt nie odważy się
zakwestionować moich kompetencji na tym polu.
W 2003 r. uzyskałem z wyróżnieniem stopień naukowy doktora nauk
humanistycznych w zakresie dyscypliny filozofia na podstawie rozprawy
pt. Etyka i wartościowanie techniki w najnowszej niemieckiej filozofii
techniki, nadany mi przez Radę Wydziału Nauk Społecznych Uniwersytetu
Śląskiego w Katowicach. Obecnie habilituję się w Instytucie Filozofii
KUL na podstawie rozprawy pt. Technology Assessment. Ocena technologii -
nowe wyzwania dla filozofii nauki i ogólnej metodologii nauk, Oficyna
Wydawnicza Politechniki Rzeszowskiej, Rzeszów 2019. Problematyka etyczna
oraz kwestie sprawiedliwości społecznej należą do moich najważniejszych
pól badawczych, w związku z czym z punktu widzenia osobistych cech oraz
kompetencji uważam się za odpowiedniego kandydata związku do prac w
komisji.

Będę wdzięczny za wzięcie mojej kandydatury pod uwagę.

Z wyrazami szacunku

Krzysztof Michalski
Zakład Zarządzania Projektami i Polityki Bezpieczeństwa
Wydział Zarządzania
PRz