[Solidarnosc] projekt regulaminu wynagrodzeń do konsultacji

NSZZ Solidarność PRz solidarnosc w lists.prz.edu.pl
Nie, 1 Mar 2020, 11:26:38 CET

Szanowny Panie Przewodniczący,

Dzień świąteczny, ale miałem czas aby przeglądnąć. Drobne uwagi.

Ad. 4.6, czy nie na wniosek Rady Uczelni?

I pytania.

1. Czy na jakimkolwiek etapie prac pojawiła się propozycja dodatków dla
szefów dyscyplin? Ludzie ci wykonują pewną pracę, tak naprawdę
odpowiadającą pracy prodziekana ds. nauki.

2. Statut daje możliwość tworzenia instytutów (być może równoznacznych z
dyscyplinami, ale to na inną dyskusję). Czy o dodatkach dla dyrektorów
była mowa?

Pozdrawiam

Piotr Koszelnik