[Solidarnosc] projekt regulaminu wynagrodzeń do konsultacji

NSZZ Solidarność PRz solidarnosc w lists.prz.edu.pl
Nie, 1 Mar 2020, 21:28:58 CET

Szanowne Koleżanki i Koledzy (piszę przez Odpowiedź ponieważ testuje
ustawienia listy aby odpowiedzi nie były wysyłane do wszystkich i wtedy
powinno być Panie Przewodniczący)

Mi nie podobają się wszystkie pozycje w których wynagrodzenie zasadnicze
jest niższe niż wynagrodzenie minimalne, chociaż wiem że jest to zgodne
z prawem ale uważam, że na Państwowej Uczelni to jednak niegodne.

Ale m.in. pozycja 14 w Załączniku 1 to już gruba przesada:

Starszy specjalista administracyjno-techniczny, ds.
inżynieryjno-technicznych … itd

wykształcenie wyższe - i minimum 5 lat pracy a wynagrodzenie zasadnicze
2167 + 100 zł.

i podobnie pozycja 17.

Marcin Jaromin