[Solidarnosc] projekt regulaminu wynagrodzeń do konsultacji

NSZZ Solidarność PRz solidarnosc w lists.prz.edu.pl
Pon, 2 Mar 2020, 08:15:02 CET

W dniu 2020-03-01 22:19, NSZZ Solidarność PRz napisał(a):
> Szanowne Koleżanki i Koledzy,
>
> chciałbym się mylić, ale w świetle tych stawek w tabelach wydaje
> się że za 3-4 lata zostaniemy bez kadry inż.-tech. tak jak teraz
> szpitale bez pielęgniarek i położnych.
>
> Pozdrawiam wciąż weekendowo
>
> Paweł Woś
>
> NSZZ Solidarność PRz <solidarnosc w lists.prz.edu.pl> 01.03.2020 9:30

> https://prz1-my.sharepoint.com/:f:/g/personal/boguslawdolega_o365_prz_edu_pl/EkUdoCZBaehKi4SUB2LPq4kBEnVX_fRaat3YQdUgCeyu8g?e=hT5vwi

> Links:
> ------
> [...]

Dzień dobry,

Trudno się nie zgodzić z przedmówcami. Osiągnięcie stanowiska
specjalisty, nie mówiąc już o stanowisku starszego specjalisty, wydaje
się mrzonką. Awanse są uznaniowe, tak więc wnioski można pisać do woli.
Dodatkowo jeśli płaca na stanowiskach inż.-tech. zostanie w zasadzie
zrównana to reszty można się łatwo domyślić. Dobrym rozwiązaniem mogłoby
być zaczerpnięte ze służb mundurowych awansowanie np. co 2-4 lata wraz z
idącymi za tym skutkami finansowymi. W mojej ocenie buduje to nie tylko
chęci do pracy, ale polepsza też wizerunek PRz jako pracodawcy.

Pozdrawiam serdecznie
mgr Adrian Kmieciński ( od 8 lat st. ref. tech. )