[Solidarnosc] Szczepienia pracowników administacji

NSZZ Solidarność PRz solidarnosc w lists.prz.edu.pl
Wto, 6 Kwi 2021, 11:03:23 CEST

W dniu 2021-03-31 17:32, NSZZ Solidarność PRz napisał(a):
> [...]
> sprawą Medyka i jego nielimitowanego dostępu do szczepionek. Poproszę
> Panią Prorektor Iwonę Włoch, żeby poruszyła tę sparwę na kolejnym
> spotkaniu z Ministerstwem które odbędzie się w przyszłym tygodniu.
>
> Biorąc pod uwagę aktualne informację jakie posiadam bezpośrednio z
> naszego Ministerstwa (o grupach docelowych kierowanych do szczepienia
> słyszymy też w TV), moim zdaniem w tej chwili Politechnika nie ma
> możliwości legalnego zorganizowania szczepień dla pracowników
> niebędących nauczycielami akademickimi jeżeli nie należą do grupy

Dzień dobry

Uściślając poruszony przez mnie temat to,  pracownicy UR nie są to
jedynie pracownicy wydziału medycznego. Możliwość szczepień
zaproponowano  wszystkim chętnym pracownikom administracji niebędących
nauczycielami akademicki (niezależnie od zajmowanego stanowiska, wieku i
działu w którym pracują). Szczepienia odbyły się na terenie tejże
uczelni i były wykonywane przez pracowników przychodni Medyk. Dodam, że
pracownicy byli czepieni szczepionką  firmy Pfizer.