[Solidarnosc] Szczepienia pracowników administacji

NSZZ Solidarność PRz solidarnosc w lists.prz.edu.pl
Wto, 6 Kwi 2021, 15:13:30 CEST

W dniu 2021-04-06 11:03, NSZZ Solidarność PRz napisał(a):
> [...]
>>> bud. V, pokój 426
>>> tel. 17 865 35 35

> [...]
> zaproponowano  wszystkim chętnym pracownikom administracji niebędących
> nauczycielami akademicki (niezależnie od zajmowanego stanowiska, wieku
> i działu w którym pracują). Szczepienia odbyły się na terenie tejże
> uczelni i były wykonywane przez pracowników przychodni Medyk. Dodam,
> że pracownicy byli czepieni szczepionką  firmy Pfizer.
> --
> Pozdrawiam
> Katarzyna Kaczorowska
> Politechnika Rzeszowska im. I. Łukasiewicza
> Dział Logistyki i Zamówień Publicznych
> 35-959 Rzeszów, al. Powstańców Warszawy 12

Szanowni Państwo

Dotarły do mnie informacje, że w Wyższej Szkole Informatyki i
Zarządzania chętni pracownicy nie będący nauczycielami akademicki
(niezależnie od zajmowanego stanowiska, wieku i działu w którym pracują)
również zostali zaszczepieni przeciwko COVID-19.