[Solidarnosc] Podziękowanie i informacja w sprawie podwyżek

NSZZ Solidarność PRz solidarnosc w lists.prz.edu.pl
Wto, 7 Mar 2023, 09:51:36 CET

Dzień dobry

Mam niestety uwagę co do podwyżek

Przykład mój osobisty

Jeżeli moja podstawa wynosi 5433 zł po 30 latach pracy
teraz jak policzę 8% to z 5433 wychodzi mi : 434, 64 zł , gdyby było 9%
to 488, 97 zł
to nawet 1/2 nie będzie z  wnioskowanej podwyżki kwotowej 1000 zł.
Pewnie są inni adiunkci,
  którzy mogą mieć mniejszą niż moja " wysoka"
podstawa , ale pewnie są też z wysoką stawką.
Może jako związek powinniśmy poprosić o dane ile wynosi minimum,
maksimum, średnia i mediana na
poszczególnych stanowiskach lub także przedziałowo zestawione wysokości
płac.
Była kiedyś przesłana informacja ale, te statystyki to były zbyt
"ogólne" .

Serdecznie pozdrawiam
WM